11 de mayo de 2010

Buscant la Felicitat - Buscando la Felicidad

Com passa el temps..... ja fa cinc setmanes que no seia devant l´ordinador. Bé, a la feina, si que ho he fet, però el que es a casa.... entre unes coses i altres no ha estat possible. Amb quinze dies han operat a la meva mare i al meu marit i abans d´aixó vam estar preparant una obra de teatre a l´escola on va el meu fill per els nens de parvulari que varem estrenar el 23 d´Abril per el companys i el 24 per a les families i, com amb un grup de cinc mares col.laboradores ens vam fer carrec del montatge i direcció de l´obra, doncs el blog i la cuina van passar a segon terme. Però ara que tot torna a la normalitat anirè donant un vol per totes les vostres cuines, ja que segur que heu estat cuinant uns plats fantàstics.

Como pasa el tiempo… Ya hace cinco semanas que no me sentaba delante del ordenador. Bueno, en el trabajo, si que lo he hecho, pero en casa.... entre unas cosas y otras no ha sido posible. En quince días han operado a mi madre y a mi marido i antes estuvimos preparando una obra de teatro en la escuela donde va mi hijo para los niños de párvulos que estrenamos el 23 de Abril para los compañeros y el 24 para las familias y, como con otras cuatro madres colaboradoras nos hicimos cargo del montaje y dirección de la obra, pues el blog y la cocina han pasado, durante este tiempo, a un segundo plano. Pero ahora que todo vuelve a la normalidad iré a dar una vuelta por vuestras cocinas ya que estoy segura de que habreis cocinado unas fantásticas recetas.

Avui, però, us deixó amb algunes de les fotografies dels nens que estaven dins del meu grup, on hi erem tres mares: la Maria,la Francesca i jo i que, desprès de grans nervis, tensións per si ens en sortiriem o no, i estones super divertides per tot el que comporta montar coreografies, fer disfresses, decorats i la supervisió general per unes no iniciades com nosaltres, el resultat va ser espectacular per totes les sensacions que ens va produïr. Sota el nom de “Buscant la felicitat” els grups vam ballar algunes de les cançons de pel.licules de Disney com EL Rei Lleò, Peter Pan, La Bella i la Bestia. Erem 6 grups formats per uns 8 – 12 nens cadascun de entre 3 i 6 anys. A nosaltres ens va tocar fer d´enanitos i vam ballar una cançó combinada del “Ai-ho, ai-ho” amb la de “cavar- cavar”. Tot plegat una experiencia maravellosa. Només cal veure la cara de felicitat dels peques!

Hoy os dejo con algunas de las fotografías de los niños que estaban en mi grupo y que llevábamos entre tres madres: María, Francesca y yo que, después de pasar grandes nervios, estar en tensión por si saldríamos de esta o no y de ratos divertidísimos por todo lo que comporta montar coreografía, hacer disfraces, decorados y la supervisión general para una no iniciadas como nosotras, el resultado fue espectacular por todas las gratas sensaciones que nos ha dejado. Bajo el nombre “Buscando la felicidad” los grupos bailamos algunas de las canciones de películas de Disney como El Rey León, Peter Pan, La Bella y la Bestia. Eramos 6 grupos formados por unos 8-12 niñoz cada uno de entre 3 y 6 años. A nosotros nos tocó hacer de enanitos y bailamos una canción combinada del “Ai-ho, ai-ho” con la de “cavar-cavar”. Fue una experiencia maravillosa. Sólo hay que ver la cara de felicidad de los peques!

Corrent al seu lloc / Corriendo a su sitio


El meu fill, tot content! / Mi hijo todo contento!

La mes petita dient la seva frase. / La más pequeña diciendo su frase


Comienza el baile /Comienza el baile


y sigue... /y sigue....


Els nostres petits artistes /Nuestros pequeños artistas


Va ser genial! /Fue genial!


Carpe Diem!

9 comentarios:

  1. Que emoción cuando los niños participan en un obra!
    Que bueno tenerte de regreso.
    besos
    Gaby

    ResponderEliminar
  2. Benvinguda de nou! Tots passem temporades més complicades... però m'alegro que tot hagi anat bé. Segur que l'obra de teatre va sortir a la perfecció i a les mares us va caure la baba... ;)

    ResponderEliminar
  3. Hola nena!

    Va ser molt emocionant veure al meu fillol evolucionant per l'escenari, va quedar ben clar que teniu tot un artista, les fotografies en són testimoni.

    Ara que ja has acabat de cosir pel vestuari de l'obra, a veure si fem new dishes i una miqueta de punt de creu, reina ;-)

    Muac!
    Anna

    ResponderEliminar
  4. Poco a poco todo se arregla.....por lo que se ve en las fotos,la obra estuvo muy chula,a las madres se nos cae la baba viendo a nuestros hijos.
    Besets.

    ResponderEliminar
  5. Que satisfaccion da ver a los niños, me imagino que son la alegría.
    Besos.

    ResponderEliminar
  6. que ve t'ho passses! normal que no entris a la cuina, quins dies!!!
    petonets

    ResponderEliminar
  7. T'entenc quan son petits cualsevol cosa ens agrada com la mes gran.
    Disfrutals que passa molt rápid el temps
    Un petó

    ResponderEliminar
  8. Has fet obres a la cuina" o és que no m'en havia adonat?

    La canalla, com gaudeix d'aquestes activitats i les mares també preparant-les.
    Una festa molt bonica!!!!

    Petons

    ResponderEliminar